شگردهایی برای موفقیت در بازار طلا و جواهرات

طراحان حرفه‌ای زیورآلات، شگردهایی برای دانش‌آموزان ارائه می‌کنند.
تا می‌توانید یاد بگیرید. درک کنید که احتمالا باید از صفر شروع کنید.
اشتیاق خود را دنبال کنید و از همه مهمتر، به خودتان باور داشته باشید.

در اینجا برخی از شگردهای طراحان و سازندگان موفق جواهرات ارائه شده است:

یادگیری را متوقف نکنید.
هرچقدر که می‌توانید در تمام جنبه‌های کسب و کار زیورآلات آموزش ببینید.
تا می‌توانید در مورد آنچه که به آن علاقه‌مند هستید، مطالب بیشتری یاد بگیرید.
از طریق کلاس‌های آکادمیک – کار با سنگ، ساخت قالب لاستیکی، طراحی، ساخت و ساز درس بگیریپ، طوری که بتوانید به آن زبان صحبت کنید.
سپس می‌توانید با مشتریان، فروشندگان، تامین کنندگان یا افرادی که برای شما کار می‌کنند، صحبت کنید و به طور کامل این رسانه را درک نمایید.
هر چه دانش شما بیشتر باشد، پایه گسترده‌تری خواهید داشت و کار شما ‌برای فردی دیگر جذابتر خواهد بود.
سپس، اگر فرصتی به وجود بیاید، می‌توانید آن را پر کنید. نقاط قوت خود را مشخص کنید و بر آنها تمرکز نمایید.
از افراد دیگر را برای کمک به دیگر جنبه‌های کسب و کار خود (مدیریت، فروش، و غیره) کمک بگیرید.
(داشتن و استفاده از) مغز چپ و مغز راست را در یک فرد دشوار است.

نرم افزار های مربوطه را بیاموزید :

یاد بگیرید چگونه طراحی خود را به صورت دیجیتال رندر کنید.
مشاغلی وجود دارند، اما آنها از شما می‌خواهند فتوشاپ و Rhino و ماتریکس و یا زیبراش را بلد باشید.

زیورآلات خود را به مردم عرضه کنید.
اگر این بدان معناست که آن را دور بریزید، آن را دور بریزید.
اگر این به معنی فروش آن باشد، آن را بفروشید.
کار خوبی نیست که آن را در کشو خود بگذارید، پس سعی کنید آن را پخش کنید.

نام خود را پخش کنید.
از فیس بوک و توییتر استفاده کنید.
شما می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید و نام خود را مطرح کنید و پولی کسب کنید. پرتفولیوی خود را به مجلات زیورآلات ارسال کنید.
شگفت زده خواهید شد، که آنها چطور ازشان استفاده می‌کنند؛
آنها به دنبال چیزهایی هستند که بتوانند در مورد آن صحبت کنند و در موردش بنویسند.

شرکت در کنفرانس ها و نمایشگاه ها
به هر نمایشگاه تجاری که می‌توانید بروید.
رزومه خود را آماده کنید- این یک فرصت تماس رو در رو با مخاطب و بازدید است. در کنفرانس‌ها پیونده خورده و شبکه شوید.
بروید و کارهایی را دیگران می‌کنند را ببینید و افراد زیادی را خواهید دید که سوالات و مشکلات مشابهی دارند، اما آنها راهکارهای خود را به اشتراک می‌گذارند.

زیورآلات خود را بپوشید.

همه زیورآلات خود را می‌پوشند- این کار توجه مردم را جلب می‌کند … و آنها در موردش سوال خواهند کرد

در کسب و کار، خبره شوید.
شما باید هزینه خود را پرداخت کنید.
در اینجا هیچ کس یک شبه به موفقیت دست پیدا نمی‌کند.
ایمان خود را با سختکوشی و پایداری حفظ کنید.
مشاغل سطح مقدماتی را قبول کنید.
آنها ممکن است درامد خوبی نداشته باشند، اما این بهترین اطلاعات است و شما بیشتر از هر چیز دیگر از تجربه کاری یاد می‌گیرید.

در کار خود اصیل باشید :
سعی نکنید بازار را تعقیب کنید .
ایده‌های خود را تعقیب کنید.
همیشه بخشی از زندگی خود را به دلایلی که احتمالا از آن شروع کرده‌اید، نگه دارید و این چیزی است که دوست دارید آن را انجام دهید.
سعی نکنید بازار را دنبال کنید تا ببینید چه چیزی فروش می‌رود… این اشتباهی است که بسیاری از مردم مرتکب می‌شوند  و شما هرگز نباید به آن گرفتار شوید.
اینکه خودتان اصیل باشید سرگرم‌کننده‌تر است.سبک خود را پیدا کنید .
به بازار نگاه کنید، بدین ترتیب یاد می‌گیرید که چه کاری انجام دهید، و سپس حقیقت خود را پیدا کنید و سعی کنید اصیل باشید،
پس از آن در کار خود ایستادگی کنید.

فرمول خاصی برای موفقیت وجود ندارد.

هیچ اطلاعات خاصی وجود ندارد که به شما بگوید: کار اول را انجام دهید،
و سپس بعد
از کار اول، مرحله دوم، سوم، چهارم و … را انجام دهید و به یک طراح یا بازرگان موفق تبدیل شوید.

از هنرمند ، به مذاکره کننده کسب و کار جهش کنید.
اگر خریداری از کار شما خوشش آمد، گفتگو را از یک پایه واقعیت شروع کرده و بگوبید:
” من یک هنرمند جوان هستم، من تازه شروع کرده‌ام، آنچه را که انجام دادم، دوست خواهید داشت.
بنابراین باید آن را خریداری کنید، زیرا من پول کافی برای خرید از فروشگاه شما را ندارم.
شما باید از قبل پرداخت کنید یا باید نصف پول را بدهید، تا بتوانم قطعات را بسازم، سپس نصف پول را موقع تحویل بپردازید.
اگر نمی‌توانید این کار را انجام دهید، قطعه شگفت‌انگیز خودم را برداشته و آن را در جایی دیگر به بازار عرضه می‌کنم.”
و به ما اعتماد کنید، اگر این شگفت‌انگیز است، کسی دیگری نیز آن را می‌خواهد و این توافقات را خواهد پذیرفت.
از توضیح اینکه که کوچک هستید و تازه شروع کردید یا توانایی مالی ندارید که معامله را به نحوی که انتظار دارید پیش ببرید، نگران نباشید.
خودتان را دست کم نگیرید و همیشه مذاکرات خود را بر اساس توانایی‌های خود بر اساس واقعیت انجام دهید.

با توانایی خود کار کنید تا بتوانید سفارشات را انجام دهید
در توانایی‌های خود رشد کنید.
اگر [سفارش] چیزی است که نمی‌تواند محقق شود یا شما نمی‌توانید آن را با کیفیت وکنترل‌هایی که می‌خواهید برسانید،
توصیه می‌کنم که در توانایی‌های خود برای تحقق آن ثابت‌قدم بمانید.

به این ترتیب رشد می‌کنید. هر فروشی که انجام می‌دهید چیزی از آن یاد می‌گیرید. با هر دو پا پرش کنید. “پا پس نکشید. صبر نکنید تا کسی بیاید.
مهم نیست که چه کاری می‌کنید، باید با خودتان صادق باشید و کار خود را با شور و شوق زیادی انجام دهید و سپس به هدف خواهید رسید.

مکاتبات انجام دهید.

اگر بخواهید کار خود را با فروشگاه انجام دهید، ممکن است بخواهید یک قرارداد ثابت داشته باشید.
با هنرمندان دیگری صحبت کنید که در قرارداد چه می‌نویسند یا از گالری یا فروشگاه بخواهند آیا قراردادی دارند یا خیر.

همه بحث ها در مورد طراحی است
طراحی سیاره را در پیش می‌برد.
“این چیزی است که باعث می‌شود مردم آیفون 3GS جدید را خریداری کنند ؛
آنها برای خرید آن در پیاده روی شب را صبح می‌کنند، اینطور نیست؟
به شرکتی مانند Crocs نگاه کنید که از هیچ با کفش‌های نوآورانه لاستیکی بیرون
آمده است … اینها چیزهای عالی است و برای بسیاری از مردم نیز چنین است.
این منحصر به فرد نیست، این فراگیر است.
جایی کسی الهام گرفته است تا آن را انجام دهد، چه این گوشی باشد یا کفش مهم نیست.

طرح‌های خود را برند کنید.
قطعه طراحی خود را بپوشید طوری که منحصر به شما باشد، شما برندی توسعه می‌دهید که برای شما قابل تشخیص خواهد بود.

به اعتماد به نفس و پیام خود اعتماد کنید.
شما مهم هستید و دید منحصر به فرد شما از این جهان و ارزش‌های شما مهم هستند.
مهم این است که به خودتان اعتماد داشته باشید و با خودتان ارتباط برقرار کنید تا بتوانید دیدگاه خود را جلو ببرید تا این جهان را شادتر و جالب‌تر نمایید.
مساله درست یا غلط مطرح نیست .

وقت خود را صرف طراحی قطعاتی کنید که دوست دارید.

“وقتی می‌گویید” آه، من قصد دارم چیزی طراحی کنم که در این محدوده قیمت فروخته می‌شود ، در این صورت از پایین‌ترین ایده‌های خود شروع می‌کنید.
این انرژی در قطعه نمایان می‌شود و می‌توانم تضمین دهم که هیچ کس آن را نخرد.
شما باید کار خود را دوست داشته باشید و زمانی که شما آن را دوست می‌دارید –
حتی زمانی که آن را (از ایده اولیه خود) برای برآورده شدن معیارهای [بازار] تنزل می‌دهید- این انرژی به مشتری خواهد رسید.
آنها آن را حتی بدون دانستن آن احساس می‌کنند و کار به فروش خواهد رفت.

یک پاسخ عاطفی ایجاد کنید.
اگر آنچه که در طراحی و یا در حرفه خود انجام می‌دهید، بتواند پاسخ عاطفی با دیگران ایجاد کند، موفق خواهید شد.

جهت ثبت نام و اطلاع از شرایط کلاس های آموزش جواهرسازی

  • به این مطلب امتیاز دهید.
5.0
امتیاز کاربر 5 (3 رای)
درحال ارسال

مطالعه بیشتر :

تبدیل تصاویر خطی به مدل های سه بعدی در Matrix
زیور آلات مهره ای
فروش جواهرات آنلاین : آنچه شما باید بدانید تا در فروش جواهرات موفق باشید
تاریکی و روشنایی سنگ های جواهر
عوامل موثر در ارزشگذاری سنگ‌های قیمتی رنگی
colorblocking (ترکیب رنگهای مخالف با یکدیگر): هنر و مد سنگ‌های قیمتی چند رنگ
10 ترفند عالی برای ساخت زیورآلات
چگونه یک طراح جواهر شوید ؟
جواهرات مدرن چیست؟
چگونه یک برنامه بازاریابی و فروش جواهرات برای کسب و کار جواهر خود ، ایجاد کنید؟
عواملی که در ارزش گذاری سنگ های قیمتی اثر میگذارد
چگونه جواهرات خودم را در اینستاگرام بفروشم؟
وقتی هنر با جواهرات همراه میشود.
انواع گردنبند جواهر و ویژگی هایش
استفاده از مواد جایگزین در جواهرات مدرن
مزیت های طراحی جواهرات سفارشی
چگونه طراح زیورآلات شویم ؟
الگوسازی یا ساخت نمونه اولیه در مدلسازی جواهرات با CAD
طلاسازی چطور شغلی است ؟
گردنبند متناسب با هر یقه
هر لباسی را با چه جواهری بپوشیم ؟ نحوه ست کردن لباس با جواهرات
تعمیرات طلا
عناصر طراحی جواهر
انواع دستبند و پابند
فلزات مورد استفاده در جواهرسازی
چطور فروش بیشتری نسبت به رقیبان خود در بازار جواهر داشته باشید ؟
انگشتر مناسب با انگشتان دست شما
طبقه بندی سنگ های قیمتی بر اساس رنگ
پردازش و بهسازی گوهرها با حرارت
انواع نقره به کار رفته در جواهرات