28111110 - 021

Search
Close this search box.

چطور فروش بیشتری در بازار جواهر داشته باشید ؟ + تصاویر

فهرست عناوین

اگر شما به دنبال راهی برای فروش بیشتر در بازار جواهر هستید، در اینجا پیشنهاداتی به شما ارائه می دهیم که ممکن است به شما کمک کند. به این 15 قانون مثل یک مسیر جدید برای یک سفر بنگرید. ابتدا ممکن است مسیر صعب العبور باشد و دنبال کردن آن سخت باشد پس سرعت شما کمتر خواهد بود.

قوانینی برای فروش بیشتر جواهرات

ممکن است حتی برای ادامه ی مسیر دلسرد شوید، ولی دست از تلاش برندارید! همینطور که در این مسیر پیش می روید از امتحاناتی که با آنها مواجه می شوید، تجربه و اعتماد به نفس پیدا می کنید. وقتی دانش بیشتری در مورد مسائلی که با آنها روبه رو می شوید داشته باشید، می توانید در زمان کمتری آنها را به ثمر برسانید. اگر به حرکت خود در مسیر ادامه دهید، خواهید دید که به زودی از آن لذت خواهید برد. به زودی در مسیر به دنبال ماجراجویی های جدید خواهید بود. در سفرتان موفق باشید.

قوانینی برای فروش بیشتر جواهرات

1.هیچ بهانه ای پذیرفته نیست \\ نکاتی برای فروش بیشتر در بازار جواهر

باید این حقیقت را بپذیرید که بعضی چیزها آسان تر از چیزهای دیگر هستند. باید همانطور که کارهای جذاب را انجام می دهید، کارهایی که کمتر لذت بخش هستند را نیز انجام دهید. اگر می خواهید درآمد داشته باشید، باید ببینید چقدر درآمد داشتن را دوست دارید؟ بهانه نیاورید و وارد عمل شوید!
بیشتر افراد نمی خواهند چیزی را که برای موفقیت لازم است انجام دهند. آیا شما حاضرید همه ی سختی های راه را بپذیرید؟ اگر می خواهید، پس موفق خواهید شد. لازم نیست که شغلتان را کنار بگذارید یا اینکه سبک زندگیتان را عوض کنید، فقط تغییرات کوچکی در رویکردتان در بدست آوردن چیزها ایجاد کنید و در ابتدا یاد بگیرید که کارهایی که کمی سخت به نظر می رسند را انجام دهید.
اگر شما را بدون اینکه جواهرات داشته باشید یا بدون اینکه کارت ویزیت هایتان در جیبتان باشد ببینیم، اشتباهتان را به شما گوشزد می کنیم. بهانه ای نداشتن یعنی باید همه ی کارها را انجام دهید تا موفق شوید.

نکاتی برای فروش بیشتر در بازار جواهر

2.کیفیت مهم است \\ نکاتی برای فروش بیشتر در بازار جواهر

این موضوع بسیار واضح است. وقتی اجناس بی ارزش تولید می کنید، کسی به دنبال آن نمی رود! اگر نمی دانید که چطور کاری را به دستی انجام دهید، از دیگران کمک بگیرید یا به کلاس بروید ولی خودتان را با این فکر فریب ندهید که می توانید از شغلتان استعفاء دهید و دستسازه های خودتان را بفروشید! اگر تازه شروع به کار کرده اید، چند تا از نمونه کارهایتان را به دوستانتان بدهید . و از آنها بخواهید که آنها را استفاده و امتحان کنند. از آنها بخواهید که در ازای اینکه محصولتان را به آنها داده اید، به شما بازخورد بدهند. سپس محصولاتتان را بهبود ببخشید.

3.از ابزار مورد نیازتان خوب

 تمرین بیشتر، کیفیت کار شما را بالاتر خواهد برد. یاد بگیرید که از ابزار مورد نیازتان خوب استفاده کنید. از ابزار مناسب استفاده کنید و کارهای سیمی تان را یکدست و یکسان بسازید. در همه ی کارهایتان از مواد اولیه باکیفیت استفاده کنید. شما باید از موارد اولیه ای استفاده کنید که با کیفیتی که مشتری شما از آن انتظار دارد همخوان باشد. مطمئنن بسیار شنیده اید که مشتریان چیزهایی شبیه به این می گویند که: «من پول زیادی برای این کار پرداخت کردم ولی خیلی زود از هم پاشیده شد!». چیزی که در اینجا با آن روبرو هستیم کار با کیفیت بسیار پایین است، این کار باعث خراب شدن شهرت شما می شود. همیشه سعی کنید به مشتریانتان چیزی بیش از آنچه انتظار دارند ارائه کنید و روی پایداری محصولتان به آنها ضمانت بدهید.

4.بهترین خریدار خودتان باشید!

آیا شما از جواهراتی که خودتان ساخته اید استفاده می کنید؟
چرا باید کسی چیزی را که شما خودتان استفاده نمی کنید از شما بخرد؟
از این به بعد باید از محصولاتی که می فروشید استفاده کنید. انتخاب کنید که کدامیک از جواهراتی که ساخته اید را می خواهید به نمایش بگذارید، و بر اساس آن لباس بپوشید. همیشه باید بدانید که جواهراتی که ساخته اید را چقدر می خواهید بفروشید. اصلا به نظر خوب نمی آید که کسی از شما در مورد قیمت جواهراتتان بپرسد و شما مکث کنید و بدون اعتماد به نفس به او جواب دهید.

چگونه در بازا جواهرات سود بیشتری ببریم ؟

5.همیشه با خودتان بیزینس کارت همراه داشته باشید

شما باید همیشه برای معرفی کردن خود آماده باشید و یک کارت به طرف مقابلتان نشان دهید. شما نمی دانید که چه زمانی ممکن است این کارت به کار شما بیاید.

مثلا در اینجا نقل قولی از جواهر سازی می آوریم که میگفت : ” یک روز به کسی که از من یک پلاک گردنبند خریده بود، یک کارت دادم.دو یا سه روز بعد، تماسی از مدیر تولید فیلم Spy Kids2 دریافت کردم.

کارگردان فیلم از گردنبند خوشش آمده بود و از من خواست که برای فیلم جواهرات مردانه طراحی کنم. جواهراتی که من ساختم در فیلم های Spy Kids2 و Spy Kid3 هستند (ریکاردو مونتالبن در فیلم از آن برای پیدا کردن بچه های گم شده استفاده کرد). اگر من کارتم را به آن مشتری نمی دادم هیچ وقت چنین اتفاقی برایم نمی افتاد. ” بیشتر مردم برای دادن بیزینس کارت هایشان به دیگران خجالت می کشند. ببینید که چطور جیمی استورات در این فیلم بیزینس کارت هایش را به هرکسی که می بیند می دهد. از کارت هایتان برای شروع بازاریابی به هر کسی که می بینید بدهید.

6.همیشه با خودتان از جواهراتتان برای فروش همراه داشته باشید

اگر با خودتان جواهرات همراه نداشته باشید، چطور می خواهید آنها را بفروشید؟ جواهرات بسته بندی شده ی خود را به شکلی مرتب در یک کیف قرار دهید. می توانید از روش «حوله» استفاده کنید و جواهراتتان را در یک حوله بپیچید. چند قطعه از جواهراتتان را در یک گوشه ی آن قرار دهید و حوله را یک تا بزنید، دوباره چند قطعه جواهرات بگذارید و تا بزنید. باز کردن این حوله بسیار آسان است. از این طریق می توانیم در زمان کمتر جواهرات بیشتری را نشان دهیم و نیاز نداریم که برای هر آیتم به صورت جداگانه جعبه ها را باز و بسته کنیم. از این طریق خریدار در زمان کمتر به جواهرات بیشتری نگاه می کند، جواهرات تمیز و مرتب می مانند و از گره خوردن آنها نیز جلوگیری می شود.

7.برای پرسش هزینه همیشه گوش به زنگ باشید \\ نکاتی برای فروش بیشتر در بازار جواهر

«خودت اینها را درست می کنی؟»، و سوال مورد علاقه ی همه س جواهر سازان: یاد بگیرید که مشاهده گر باشید، شما خواهید توانست که شوق را در چشمان خریدارانتان یا در حرکات بدنشان ببینید. همیشه آماده باشید که اگر به نظر علاقه مند آمدند، به آنها یک کارت ویزیت بدهید. احتمالا بعد از این مکالمه، سوالاتی از این قبیل از شما پرسیده می شود: «آیا شما تعمیرات هم انجام می دهید؟»، «قیمت این گردنبند چیست؟» و «آیا آموزش هم می دهید؟». مهمترین چیز این است که قیمت محصولاتتان را بدانید. در گفتن قیمت من من نکنید. شما باید از صبح که جواهراتتان را می پوشید، در مورد قیمت آنها مطمئن باشید.

بازار طلا و جواهرات

8.مشتریان هدف خود را بشناسید \\ نکاتی برای فروش بیشتر در بازار جواهر

اگر شما یک نوع از جواهرات را با قیمت زیادی می فروشید، انتظار نداشته باشید که در یک فروشگاه محلی کار شما رونقی داشته باشد. باید بدانید که مشتریان هدف شما چه کسانی هستند و خودتان را برای آنها آماده کنید. آیا برای گرفتن یک موش از تله ی خرس استفاده می کنید؟ یا بدتر از آن آیا برای گرفتن یک خرس از تله موش استفاده می کنید؟ اگر شما ندانید که جامعه ی هدف شما چه کسانی هستند، کار شما خوب پیش نخواهد رفت.

9.بازار خود را بشناسید \\ نکاتی برای فروش بیشتر در بازار جواهر

اگر یک سالن جدید در محله ی شما باز شود، آیا در مورد آن اطلاع پیدا خواهید کرد؟ همیشه در فستیوال ها، گردهمایی ها، مدرسه ها، تیم ها و رسومات محلی شرکت کنید. شما ممکن است بفهمید چیزی در محصولاتتان کم است که به بازاریابی محصولاتتان کمک کند. اگر نمی دانید در محله تان چه می گذرد، بهتر است زودتر بفهمید. اگر جامعه ی هدفتان را بشناسید، پس باید بدانید که بیشتر کجا جمع می شوند و برای تفریح چه کارهایی انجام می دهند. آماده باشید تا جواهراتتان را در این گردهمایی ها به نمایش بگذارید.

سود بازار طلا و جواهرات

10. ساختار قیمت گذاری مشخص داشته باشید

درست کردن این کار برای شما چقدر هزینه داشته است؟
چرا می خواهید این کار را بفروشید؟ این دو سوال، مهم ترین سوالاتی هستند که وقتی آماده ی فروش چیزی هستید باید از خود بپرسید. اگر نمی توانید به این سوالات ساده جواب دهید، نمی توانید درآمدی داشته باشید. راه حل این است که هزینه ی موادی که استفاده کردید را با هم جمع کنید و سپس آن را در تعدادی عوامل ضرب کنید. معمولا بازه ی این ضریب، بین 2 تا 6 برابر هزینه ی مواد اولیه است. گاهی محصولی ممکن است بیش از قیمتش به نظر برسد و شاید بهتر باشد که این محصول را دوباره طراحی کنید تا قیمت و ظاهر همخوانی بیشتری داشته باشند. علاوه بر این ممکن است بفهمید استفاده از قیمت های معمولتان بهتر به نظر برسد، در نتیجه می توانید درآمد بیشتری داشته باشید.

11. سود داشته باشید \\ نکاتی برای فروش بیشتر در بازار جواهر

اگر شما سود نداشته باشید، پس چرا دارید این کار را می کنید؟ شما حق این را دارید که برای تلاشی که کرده اید، حتی از دوستان و خانواده ی خود، پول دریافت کنید. پزشک، دندانپزشک و وکیل شما، بدون دریافت پول برای شما کاری انجام نمی دهند، پس چرا شما باید این کار را بکنید؟ شما باید این طرز تفکر را کنار بگذارید که دارید از افرادی که می شناسید کسب درآمد می کنید.
اگر شما مهارتی دارید، استحقاق این را دارید که برای این استعدادتان پاداش دریافت کنید. البته فرض می شود که شما در کار خود خبره شده اید و مشکلات کیفیتی که در بعضی از جواهرات دست ساز می بینیم را برطرف کرده اید. خیلی از افرادی که می شناسیم، پیشنهاد می دهند که از قانون «تخفیف برای دوستان و خانواده» استفاده کنیم که مشکل اینکه «برای دوست یا همسایه ای که کار شما را می خواهد چه کار کنید» را حل خواهد کرد. اگر نمی دانید چقدر تخفیف بدهید، بین 10 تا 25 درصد را امتحان کنید.

12.روی کارهایتان قیمت بزنید

کسی نمی خواهد حدس بزند که جواهرات شما چه قیمتی دارند، و کسی هم دوست ندارد از شما بپرسد. لطفاً روی محصولاتتان برچسب قیمت بزنید تا همه بدانند که قیمتی که گفته اید را همان لحظه از خودتان نساخته اید! از قیمت هایی که با یک نخ از کار آویزان می شوند هم استفاده نکنید. این کار فقط باعث می شود که نخ و زنجیر بهم گره بخورند و این ظاهر نامرتب هیچ کمکی به فروش جواهرات شما نخواهد کرد. از یک تگ قیمت وزن دار استفاده کنید یا خودتان آن را درست کنید و بعد آن را با یک رشته لیف خرما ببندید. صرف نظر از اینکه قیمت کار شما چقدر است، تگ قیمت شما باید حرفه ای به نظر برسد و «شما باید روی محصولاتتان قیمت بزنید!».

بازار طلا و جواهرات سازی

13.به دنبال طاقچه ای بگردید که باید پر شود

هیچ کاری بهتر از این نیست که به دنبال نیازی بگردید و آن را برطرف کنید.
اگر شما چیزی را که در یک وبسایت دیده اید و همه دارند آن کار را انجام می دهندکپی کنید، محصول شما کاملا شبیه به کارهای دیگران خواهد بود.یک کار جدید و خاص پیدا کنید.خاص بودن باعث می شود زودتر دیده شوید و به فروش بیشتر شما کمک می کند.

14.برنامه ی خودتان را بنویسید.

این کار باعث می شود که کارهایتان را واضح تر ببینید. اگر می توانید افکارتان را در قالب کلمات بنویسید، می توانید مداما آن را ویرایش کنید و آن را بهبود ببخشید. ایده هایتان را در یک دفتر بنویسید. هرزمان که ایده ی جدیدی به ذهنتان رسید یا ایده های قبلی را گسترش دادید، می توانید آنها را به دفترتان اضافه کنید. نیازی نیست یک برنامه ی رسمی مدیریتی داشته باشید، البته این کار هم مفید واقع خواهد شد. فقط سعی کنید همه ی ایده هایتان را بنویسید تا بتوانید بعدا آنها را به یاد بیاورید و آنها را ویرایش کنید. شما می توانید از این دفتر برای جمع آوری ایده ها و طرح هایتان و همچنین برای نوشتن سریع یادداشت هایتان در مورد رنگ هایی که در مغازه ها می بینید هم استفاده کنید.

15.صبور باشید!

توانایی شما برای ادامه دادن مسیر وقتی بی انگیزه هستید یا وقتی دلسرد شده اید، مشخص می کند که در نهایت چه چیزی بدست خواهید آورد. اگر جواهراتتان سریع فروخته نشد، برای فروش بهتر آن تلاش کنید. شما رنگ های «روز» را در بین جواهراتتان دارید؟ آیا می توانید به سرعت با مد پیش بروید؟ آیا مشتریان شما از گوشواره ها یا زنجیرهای نقره ای استقبال می کنند و هرچیزی که شما دارید طلایی رنگ است؟ توانایی شما برای صحبت کردن با دیگران در مورد جواهراتی که می سازید، در طول زمان پیشرفت خواهد کرد و شما موفق تر خواهید شد. این اتفاق در طول زمان، وقتی که مشتریان جواهرات شما و رویکرد حرفه ای شما را شناختند، رخ می دهد.

ساخت طلا و جواهرات

16.کار سخت را انجام دهید

اگر آسان بود، همه این کار را انجام می دادند. انجام این کار می تواند در آن واحد جالب، هیجان انگیز و خسته کننده باشد. شما باید یاد بگیرید که چطور خودتان را معرفی کنید و بازار خودتان را داشته باشید. بدترین چیزی که می تواند رخ بدهد این است که به شما بگویند نه ممنون، و شما به مسیر خود ادامه می دهید. وقتی موفق شدید، حس راه رفتن روی ابرها را خواهید داشت. افرادی که کارهای دستی خودشان را می سازند و کیفیت خوبی را ارائه می دهند، بازار خودشان را پیدا خواهند کرد و موفق خواهند شد. بعضی از آنها مهارت هایشان را گسترش می دهند و بعضی دیگر نه. انجام کار سخت و پایداری در آن در نهایت ثمربخش خواهد بود.

پایان بخش :

چطور فروش بیشتری نسبت به رقیبان خود در بازار جواهر داشته باشید ؟ + تصاویر

Advertisement

.

  ۳ کلاس برتر دوره های آموزشی تصویرگران پویا اندیش - مدارک معتبر و قابل ترجمه

کلاس های آموزش جواهرسازی کلاس های آموزش طراحی جواهرات دستی    کلاس های آموزش طراحی جواهرات دستی

Rate this post

مطالعه بیشتر :

گوهرتراشی
ست کردن لباس با جواهرات + تصویر
انتخاب جواهرات مناسب با فرم صورت
تاریکی و روشنایی سنگ های جواهر
چگونه یک طراح جواهر شوید ؟
بهترین طراحان جواهر جهان
پرینت سه بعدی جواهرات
جواهرات مدرن چیست؟
فروش جواهرات آنلاین : آنچه شما باید بدانید تا در فروش جواهرات موفق باشید
تعمیرات طلا + تصاویر
انواع دستبند و پابند + تصاویر
آیا می‌دانید جواهرسازی چیست ؟
طراحی جواهر با رایانه + عکس
شفافیت سنگ های قیمتی
چگونه جواهرات خودم را در اینستاگرام بفروشم؟ فروش جواهرات در اینستاگرام
آشنایی با انواع گوشواره + تصاویر
عناصر طراحی جواهر
6 مورد از بهترین فلزات برای ساخت جواهرات
استفاده از مواد جایگزین در جواهرسازی مدرن
کیفیت برش و تراش سنگ های قیمتی رنگی
مدلسازی جواهرات با CAD + تصویر
زیور آلات مهره ای
تبدیل تصاویر خطی به مدل های سه بعدی در Matrix
چگونه طراح زیورآلات شویم ؟
انگشتر مناسب با انگشتان دست شما
ست کردن رنگ لباس و جواهرات
colorblocking (ترکیب رنگهای مخالف با یکدیگر): هنر و مد سنگ‌های قیمتی چند رنگ
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی جواهرسازی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش✅ عکس + فیلم
گروه تحقیقاتی :✅ تیم حرفه ای جواهرسازی پویااندیش
نحوه یادگیری ✅ گام به گام و کاربردی
درجه بندی محتوا ⭐⭐⭐⭐⭐